Onderhoud en Beheer

Wij onderkennen hier 2 mogelijkheden:

  • op basis van incidenten
  • op basis van een Service Level Agreement (S.L.A.)

Incidenten:

Dit doen wij op basis van afroep tegen een zeer concurrerend uurtarief. U meldt een storing en wij zorgen ervoor dat deze volgens een "best effort" methode wordt opgelost. Geen garanties met betrekking tot responstijden etc. Uiteraard doen we er wel alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Ook kunnen wij onder deze condities periodieke controles voor u uitvoeren.

SLA:

Iedereen heeft andere eisen/ wensen en daardoor kunnen we S.L.A.'s zo opbouwen dat u alleen betaalt voor wat u nodig heeft. Het voordeel van een S.L.A. is dat u elke maand weet wat u betaalt voor uw automatisering en dat problemen met de automatisering snel worden opgelost.

Een mogelijkheid die een S.L.A. biedt, is dat wij wekelijks/maandelijks bij u langskomen om het netwerk te controleren. Een voordeel hiervan is dat als er een probleem dreigt te ontstaan, deze in de kiem zal worden gesmoord en daarom weinig tot geen effect zal hebben op uw bedrijfsproductiviteit. Een ander voordeel is dat als er zaken zijn die niet binnen het S.L.A. vallen, deze tegen scherpe tarieven worden behandeld, zodat u zeker weet dat de kosten niet te hoog uitvallen.

Copyright © | 1997 - 2018 | De Jong IT Consultancy Contact | Sitemap